За музиката и още нещо …

В тази публикация ще ви поговоря малко за музика, но само дотолкова, че да не решите, че имам какъвто и да е талант в тази област!

Една от най-големите ми мечти винаги е била да мога да пея така, че хората да не бягат презглава, щом ме чуят! За късмет, или не, тази мечта никога няма да стане реалност! Природа, какво да се прави! Винаги съм се възхищавала на хората, които имат прекрасен глас, а и на тези, които умеят да свирят на даден инструмент! (за това второто не се изисква чак толкова вроден талант, но пък аз и това не мога!). Спомням си как, когато с моята приятелка Ива, чиято торта ви показах тук, бяхме деца, си мечтаехме да имаме гаджета музиканти! Хайде сега, всички момичета, които са имали подобни мечти, да вдигнат ръце и да си признаят! Сигурна съм, че бройката няма да е никак малка. На колко, обаче тази „мечта“ се сбъдва? Ръцете значително намаляха, нали? Не се притеснявайте, мили момичета, когато пораснете малко, ще осъзнаете, че музикалните заложби изобщо няма да са ви фактор номер едно в търсенето на момче. Сега да не си помислите, че в този пост ще давам сватовнически съвети, ни най-малко! 🙂 Тук ще обърна внимание на онези късметлийки, на които мечтата за гадже, което да им посвети песен, се е сбъднала! Моята приятелка е именно една от тях!
Всъщност тази публикация няма да е посветена дори и на тези момичета, а по-скоро на едно от онези момчета, които умеят да пеят! Той е един от най-добрите ми приятели и се казва Константин! Като се замисля мога да формирам две основни причини, поради които да го ценя толкова много! (Щях да кажа обичам, ама не искам да прозвучи грешно! :)) Първата причина е фактът, че той е страхотен и много истински приятел, който винаги изслушва бръщолевенията ми и освен това е мой съмишленик във всякакви лигавщини в училище! (Да, включително призванието да бъдем черните овце на класа, които щом седнат заедно, не могат да млъкнат!) Втората причина е факта, че той е момчето, което показа на моята най-добра приятелка какво значи да обичаш и да бъдеш обичана! За това второто ще му бъда благодарна цял живот! Вие, как мислите, заслужава ли най-малко една торта?

_DSC3247

За едно друго нещо пък винаги ще му се възхищавам – това е пеенето му! Косьо свири на пиано, на китара и пее страхотно! Няма да крия факта, че съм му голяма фенка, и на него и на групата, де! Дано един ден имам своя сладкарница, за да си спазя обещанието той да свири в нея! Докато това стане, обаче, аз мога да правя торти, а той може да пее, за да му се кефим! Като съчетаем двете неща, се получи тортата, която ще видите днес!

_DSC3226

Косьо ми даде пълна свобода даизбера и за вкуса и за външния вид каквото пожелая! Веднага ми хрумна идеята за китари и пламъци и ноти! Просто нямах особени колебания! И така, много подсмърчаща, едва дишаща и с болки в гърлото, нямах друг избор, освен да се захващам за работа! Исках китарата да бъде умалено копие на собствената китара на рожденика и мисля, че се получи! Само цветът беше различен, неговата китара е с цвят на дърво, но пък и синьото не е за изхвърляне!

_DSC3229

Отвътре тортата беше много разнообразна, но пък много вкусна! Искрено се надявах Косьо да си я хареса и да ви кажа, така и стана! Той беше много очарован, както и всички останали! Даже няколко пъти ми благодари за тортата след самия празник! Оказа се, че вуйчо му също толкова харесал тортата, че поискал рецептата! Толкова ми стана хубаво, че си казах, че трябва да се стегна и да я напиша в най-кратък срок! Естествено, написах я в типичен за Косьо стил – с известна доза закъснение! Крайно време беше да си му го върна за всичките пъти, в които ме е карал да го чакам! И вие си помислихте, че не е джентълменско, нали? Е, да, ама хайде, обяснете го на суетността му! 🙂 🙂

_DSC33111

Шоколадовият блат е по тази рецепта на Ginger Cookies, която вече съм ви показвала ето тук. Направих посочената доза и просто разрязах на две, получавайки два по-дебели блата. Вие, обаче, може да използвате какъвто ви хрумне шоколадов блат! Целувчения блат пък е по тази рецепта от Sunshine’s kitchen, която съм ви показвала в същата торта. Използвам продуктите от оригиналната рецепта, но получавам един по-дебел блат от нея, вместо два по-тънки. Приготвих два крема – шоколадов по рецепта на Буболинката (аз съм го приготвяла тук), и ванилов. За втория смесих едно пакетче ванилов крем за сладкиши на д-р Йоткер и 250 мл разбита сметана. Тортата се сглобява по следния начин – първо сложих единия шоколадов блат, напоих с прясно мляко, следва шоколадовия крем, после целувчен блат, след това ванилов крем, върху който наръсих горски плодове, и отгоре завърших с шоколадов блат. Отвън измазах тортата с шоколадов ганаш и покрих с фондан!

_DSC0012

Ами това е от мен за днес! На Косьо ще му пожелая да е здрав, много щастлив и да преуспее в която и област да си избере! Пожелавам също и да е заобиколен от силни емоции и истински приятели! Няма да му пожелавам любов, защото знам, че я има в изобилие! Пък, ако я изгуби, да внимава! Хихи! 🙂 🙂 🙂 Дано след няколко години е толкова известна рок звезда, че не само аз, но и хиляди хора по света да знаят за рождения му ден! 🙂 Дори и тогава се надявам пак аз да му правя тортата! Макар че ако бях известна, със сигурност нямаше да се обърна към себе си за торта, защото се сещам за толкова много хора, които ще се справят къде къде по-добре! Ама пък той не знае за това! 🙂 🙂 🙂

 

One thought on “За музиката и още нещо …

  1. Най- прекрасната приятелка, най- уникалната торта, най- вкусната(казвам го защото изядох доста солидно количество. Стане ли въпрос за торти или каквото и да е сладко, никой не може да го направи по- вкусно и по- добре от те. Тортите ти са рок звездни, а рок звездата няма да забрави никога своята рокзвезда приятелка!

    Like

Вашият коментар

